System sprzedaży dla przedstawicieli handlowych na platformę Android !
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz podążając za zmianami na niezwykle dynamicznym rynku urządzeń mobilnych, oferujemy system wspomagający pracę przedstawicieli handlowych w terenie przeznaczony na telefony i tablety wyposażone w system Android TM.
Więcej szczegółów w rozwinięciu wiadomości.
Aplikacja wspomaga zbieranie zamówień przez PH w terenie. Realizując projekt przyjęliśmy następujące założenia:
- zachowanie pełnej zgodności z mechanizmami aplikacji PSI-Fox oraz PSI-JFox - dotyczy to obsługi kartotek kontrahentów i towarów, mechanizmu ustalania cen i upustów, obsługi wielu magazynów, itd.
- współpraca z oprogramowaniem PSI i możliwość integracji z innymi systemami sprzedaży/ERP
- aplikacja maksymalnie prosta i intuicyjna w obsłudze, dzięki interfejsowi użytkownika zorientowanemu na obsługę poprzez dotyk
- optymalizacja aplikacji pod kątem maksymalnej responsywności - każde dotknięcie ekranu powoduje natychmiastowo wykonanie operacji
- możliwość pracy offline (bez połączenia z siecią lub internetem)
- zastosowanie autorskiego mechanizmu wymiany danych między centralnym repozytorium a urządzeniem mobilnym zapewniającego: bezobsługowość, bezawaryjność oraz dużą wydajność i bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu silnej kompresji i szyfrowania danych
- możliwość współbieżnej pracy wielu wersji aplikacji, co pozwoli na upgrade urządzeń etapami lub testowanie nowszej wersji aplikacji na wybranych urządzeniach
- interfejs administracyjny przez przeglądarkę internetową, który pozwoli po zapoznaniu się z instrukcją nawet niewykwalifikowanym użytkownikom na zarządzanie i monitorowanie działania systemu
- interfejs administracyjny umożliwiać będzie podstawowe zarządzanie nie tylko użytkownikami systemu ale także flotą urządzeń mobilnych
- możliwość integracji z innymi aplikacjami wspomagającymi (np. JFox-L - program lojalnościowy, JFox-Plany - plany sprzedaży - targety i ich realizacja dla wybranych zakresów asortymentu)
- obsługa szerokiej gamy urządzeń z systemem Android TM (od wersji 2.1)
Obecnie aplikacja oferuje następujące funkcje:
- dostęp do bieżących danych o kartotekach towarowych i kontrahentach (w tym aktualne stany magazynowe, cenniki, należności kontrahentów)
- możliwość składania zamówień przez PH do wielu magazynów (np. osobne magazyny nawozów i środków ochrony roślin)
- ustalanie indywidualnych cen i upustów na towary jak w systemie sprzedaży
- moduł administracyjny pozwalający na zarządzanie urządzeniami mobilnymi, podgląd zamówień i dzienników wymiany danych z urządzeniami mobilnymi (informacje o zainstalowanych na urządzeniu aplikacjach i transferze danych !)
- rejestrowanie podstawowych danych odnośnie lokalizacji urządzenia podczas wprowadzania zamówienia i synchronizacji co daje rozszerzone możliwości kontroli
- obsługa list wyróżnionych towarów (listingów) co pozwala na wspomaganie realizacji programów dystrybucyjnych, promocji i wyprzedaży
- możliwość samodzielnego definiowania ankiet w panelu administracyjnym; ankiety przeprowadzane są następnie przez przedstawiciela handlowego przy pomocy urządzenia z systemem Android TM a wyniki przesyłane do centralnego repozytorium; po zakończeniu ankiety w panelu administracyjnym można wygenerować raport z odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie
- wprowadzanie nowych klientów, których dane przesyłane są do panelu administracyjnego w celu weryfikacji i założenia kartoteki kontrahenta w systemie sprzedaży
- praca w trybie presellingu i vansellingu, możliwość wydruku bezpośrednio z telefonu lub tabletu: potwierdzenia zamówienia, WZ, faktury i dokumentów kasowych na drukarkach termicznych (4") i igłowych (np. Epson LX300, OKI 3320). Fiskalizacja paragonów na urządzeniach ELZAB i POSNET.
- ... i wiele innych udogodnień poprawiających jakość i efektywność sprzedaży
Prace nad rozwojem systemu nadal trwają. Kolejne wersje planujemy wyposażyć w dodatkowe funkcje, m.in:
- planowanie wizyt na poszczególne dni tygodnia z możliwością podglądu, modyfikacji i akceptacji planu dnia przez przełożonego PH. Plan może być wprowadzony na urządzeniu mobilnym przez PH lub przez uprawnionego użytkownika w panelu administratora. Plan obejmuje listę klientów podzieloną na kategorię w zależności od charakteru wizyty oraz listę czynności do wykonania podczas wizyty. Urządzenie mobilne rejestruje czasy rozpoczęcia i zakończenia dnia przez PH oraz czasy poszczególnych wizyt. Raport z przebiegu dnia dostępny jest dla uprawnionych użytkowników w panelu administracyjnym.
- rozbudowany moduł geolokalizacji
- rozbudowany moduł planowania tras i wizyt (z możliwością optymalizacji kosztów przejazdu na podstawie danych geograficznych!)
- rozbudowany moduł raportowania dostępny z poziomu panelu administracyjnego
- powiadomienia klientów o przyjęciu zamówienia poprzez email z możliwością potwierdzenia zamówienia lub zgłoszenia uwag
Więcej informacji o funkcjonalności systemu:
Prezentacja aplikacji mobilnej |
Prezentacja panelu administracyjnego |
Android jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Google Inc.
Android is a trademark of Google Inc.